Call Center Real Time Analyst

Call Center Real Time Analyst
Empresa:

Confidencial



Área:

Otros

Call Center Real Time Analyst

Detalles de la oferta

Habilidades y Funciones
Coordinates appropriate staffing allocation and availability of Call Center staff in order to achieve service level objectives.
Adjust staff requirements by projecting call volumes, call duration and shrinkage using current trends and historical data.
Provide RTA support for all Call Center associates.
Veil for Call Center efficiency thru Real Time Analysis.
Report Overtime Hours to Payroll.
Track Call Center Performance by building productivity reports, statistics and creating Action Plans.
Track, Build and send daily Reports with Call Center Key Performance Indicators such as Handle Time, After Call Time, Schedule Adherence, Service Level, Occupancy and others.
Work with upper management to make improvements to processes, activities and tools.

Ciudad: managua


Fuente: Jobomas


Área:

  • Otros / Otros

Requisitos

Ofertas Relacionadas

Vendedor de detalle

Detalles del empleo Área de puesto: Cualquier Area Remuneración C$ 5000 - C$ 5000 Tipo de puesto: Cualquier Puesto Ubicación del puesto: Estelí, Estelí...


Desde Keling Massiel Hernández Altamirano - Estelí

Publicado hace 20 días

Empleada doméstica -españa

Detalles del empleo Área de puesto: Administración Remuneración - Tipo de puesto: Analista de Organización y Métodos Ubicación del puesto: Managua...


Desde Carlos Hernández - Managua

Publicado hace 18 días

Ingeniero ambiental

Detalles del empleo Área de puesto: Servicios Generales / Varios Tipo de puesto: Otros empleos Ubicación del puesto: Nagarote, León Requisitos Estudios...


Desde Danilo Torres - León

Publicado hace 18 días

Personal para salon de belleza

Detalles del empleo Área de puesto: Belleza y Estética Tipo de puesto: Asesora Ubicación del puesto: Managua, Managua Requisitos Experiencias En el...


Desde Rapidel - Managua

Publicado hace un mes